Taggad på allt

Känner mig så himla taggad på livet nu! Allt rullar på och jag har börjat tagit upp kameran ur väskan för första gången på ett bra tag och börjat använda den mer och mer. Våren är påväg och jag känner mig allmänt glad!

Herregud, den här tiden som har varit har varit väldigt upp och ner. Hänt en del dåliga saker men också några riktigt bra saker inom hästarna! Ska sätta mig ner nu i dagarna och skriva ihop ett lite längre inlägg om det senaste. Kan säga att hursom helst är jag glad över att det blev som det blev! Jag känner att börja uppdatera här nu, när jag vill. Allt blir så mycket enklare när jag har en telefon som funkar och inte lägger av titt som tätt ;).

Slänger nog in några inlägg under dagen men nu ska jag iväg till Linnea och spendera dagen och natten där. Men först blir det att åka med och fota Linnea och Ikaros. Solen skiner och det blir nog perfekt kvällsljus till bilderna, wiho!
Drygt ett år gammalbild på Linnea och Ikaros.
 
 
Till Startsidan