Bästa Bobby

Som några av er säkert vet så åkte Bobby till sitt nya hem för drygt två veckor sedan, 22 februari för att vara exakt. Den dagen va inte jätte rolig kan man ju säga. Bobby hade ju varit ute på annons för ett bra tag men det hade inte varit någon som nappat på honom.  
Karin ringde mig på morgonen när jag va i skolan och berättade att det skulle komma en och kolla på Bobby med transporten med sig på en gång. Jag åkte till stallet direkt efter det, eller Karin hämtade mig. Var ju inte jätte glad den dagen kan man ju säga. Grät som en gris när han åkte, haha...
Jag saknar honom jätte mycket men jag kan med handen på hjärtat säga att jag är så glad att Bobby hamnade där han hamnade! Även om det är en bra bit bort att åka. Han verkar trivas jätte bra med bra människor och hästar, bättre hem kunde han inte fått!♥

Jag är så himla tacksam över den här tiden Bobby! Det har varit så himla kul och lärorikt. Det har varit en riktigt berg och dal har det varit men både upp och nedgångar men vad jag har utvecklats!. Men alla busiga uteritter, hårda dressyrpass, dom där riktigt härliga sprången över hindret och dom där goa avramligarna, det har jag Bobby att tacka över! Bästa ponnyn.


 
Till Startsidan