tävlingsdagen

På framridningen var bobby som sagt ganska loj, han ville inte alls lyssna och jag va jätte nervös. Ingen bra kombination. Fick inte riktigt ut det jag ville av framhoppningen men det var bara in på banan och ha kul. Fick en blackout första rundan och missade 3:an. Hade inget jätte bra flyt genom den heller men Karin sa att jag red bättre då än i andra rundan, fick 8 fel första rundan.

Andra rundan kändes bättre. Hade ett bättre flyt genom banan men fick driva som tusan! Han va helt slut och orkade inte riktigt, bäst som han är hoppade han allt jag styrde på, även om jag kom in i trav, dålig galopp eller snett - han hoppade på. Jag gick in för att ha kul och jävlar va kul vi hade. Red ut med ett stort leende, bästa hästen!♥
Tack till Malin som fotade! Blev dock inga bilder på banan med en film som jag kanske lägger upp!

 
Till Startsidan