fyfan säger jag bara

Har legat med hemsk migrän hela morgonen! Vaknade i morse och käkade frukost, kände då att det började flamma för ena ögat, om ni fattar va jag menar? Jag får som en blind punkt på höger sida... Bestämde mig redan då att stanna hemma då jag visste att jag höll på att få migrän. Sov en stund och vaknade. Kunde knappt prata, knappt skriva. Alla bokstäver bara flöt ihop och jag visste inte var jag skrev. Samma när jag pratade, Det blev liksom ett ända huiphgnfryfrörjgrj.

Somnade sen igen och vaknade och mådde illa. Tvingade mig själv att spy och somnade om igen ännu en gång. Nu har jag käkat och mår bättre. Huvudvärk vill dock inte ge med sig, Iprem och Alvedon hjälper ju inte! Ska kolla om vi har någon treo som tydligen ska vara bra...

Hatar verligen när det blir så här, att bli så hopplöst. Känner mig bara svag  och blir helt borta. Har haft detta ett antal gånger och det är nog det värsta som finns. Var riktigt, riktigt längesedan jag mådde såhär dåligt. Fyfan...
Har ni något tips eller nåt så ja tack, kom gärna med förslag!!
Till Startsidan