dessa bilder

Antar att det inte bara är jag här i bloggvärlden som lagrar på sig en massa bilder? Har just nu alla min bilder på tre olika ställen, på datorn och på två externa hårddiskar. Det blir ofta lite förvirrande när man ska ha några bilder och inte hittar dom. Det var ett tag sedan jag städade bland min bilder så har jobbat lite med det nu den senaste veckan då min ena hårddisk håller på och balla ur.

Har nu sammanlagt flyttat runt över 50-60 tusen bilder till olika stället för att kunna formatera min ena hårddisk. Det har varit jobbigt och många av er som jag är skyldig bilder till, dom kommer att komma - så snart jag fått ordning på alla bilderna.


Det här har jag kämpat med det senaste. Lägger ofta all ledig tid här hemma till att rensa, fått flytta bilder i små omgångar så datorn ska palla med det = väääldigt segt! Det tar sin tid men det kommer bli bra sen. Nästa steg är att sortera in dom i mappar efter år och månader. Så organiserad som jag kommer bli här har jag aldrig varit innan, det var på tiden!
Till Startsidan