skitdag

Red inte idag, hade inte humöret alls för det. Började med att alla hästarna krånglade när jag skulle ta in dom. Det började med att jag blev översprungen av alla fem hästarna.. Jag ramlar på sidan och ser hur bobby snubblar över mina ben och nästan ramlar, ser sen hur alla andra hästarna springer en decimeter från mitt huvud och nästan trampar på mig. Det var längesedan jag var så rädd och så förbannad, grät gjorde jag med - av chocken antaligen. Jag hade tagit in Celine och skulle precis ta in Kurre när Bobby kommer stormandes i full galopp ut genom öppningen, som dessutom var stängd. Står i en kvart och försöker få han att gå in i hagen igen, till vilken anledningn var det bra för då? Den lilla jäveln smiter ut igen!
 
Tack och lov kom det några gubbar som kunde hjälpa mig fånga in honom. Tog sen in Bobby och sen Kurre och Alli, som inte riktigt är dom bästa vännerna. Som pricken över i:et lyckades jag klämma katten i boxdörren så den är livrädd för mig nu. Kände då att det var droppen, det skulle inte bli bra att rida när jag va på ett sånt dåligt humör.

Avslutade sen denna dagen med att råka tömma vattenhinken på mina skor, love life!
Usch, när jag ramlade inne i hagen kunde jag tänka mig det värsta. Hoppas verkligen inte det händer igen.
/arg tjej
Till Startsidan