riktigt lång dag!

Herregud! Känner mig som en levande zombie. Började att vara funktionär på KRS, var där i 4-5 timmar. Åkte sen vidare till Bobby och tog en barbacka tur åt Håltahållet. Red i mjukis, joggingskor och med ett fleecetäcke - mys nivå! Tog det mest chill, i början var han lite piggare än han brukar vara och piggnade till ännu mer sen, så kul! Red lite övergångar från trav och galopp för att få kollen på honom, det funkade bra! Jobbade mycket, då menar jag mycket på att få fram honom och jag är relativt nöjd med resultatet.

Äkte sen med Linnea spontant till hennes stall och skulle kolla på när hon hoppade Ikaros. Det slutade med att jag hamnade på världens mjukaste islandshäst! En i deras stall red samtidigt och så frågade hon om jag ville testa. Herregud vilken fin häst. Det kändes inte som en isis, inte dom jag ridit iallafall. Det var riktigt intressant att se hur hon gick och flexa i sidorma och hur lik hon var en "vanlig" häst. Jag va ganska lång på henne men hon kämpade på, fina Spyrna! Marita tyckte det såg fint ut också.

Har sen dess legat död i min säng med onepiecen, elle rhar käkat lite äppelpaj emellan och nu ska jag sova. HAJ
Till Startsidan