lovet i mina tankar

Började ju som sagt det hela med att åka på konfaläger. Såg inte så jättemycket fram emot det men ni i efterhand så känner man saknaden! Hade så sjukt kul dom dagarna. Allt från lekar i storgrupp till häng på rummen och mysiga andakter på kvällarna. Mycket skratt men även en del tårar. Ni som har konfirmerat er vet nog vad andakt är och när man sitter i ringen där, alla tänder ljus och ber och stämningen blir lite tankfull, det är inte alltid lätt att hålla inne tårarna då. Tur jag hade min bästa Elin med mig då, sjukaste och galnaste Elin.♥

Åkte efter det direkt till Johanni som fyllde fjortis, grattis gooing! Spenderade natten där tillsammans med Johanna, Felicia, Erik, Rasmus, Tintin och Anton. Hade en go kväll med film och goa vänner.
Åkte sen vidare till Malin och spenderade onsdag-lördag med henne, hade otroligt roliga dagar. Vi fick bland annat runt och halloweenade (or wat to säj). Elin sov även här igår och vi hade en riktigt bra kväll, med bak och film ;) Har även vart i kyrkan och träffat konfagänget, alltid trevligt det med. 

Så nu säger jag hejdå till lovet och kryper ner i sängen med Heartland och somnar själv i min egna säng, för första gången på länge!
Till Startsidan