cha cha malin hääär

 
Eftersom Anna inte bloggat på länge så tänkte jag, eftersom jag har lösenord å så, logga in å skriva ett fint inlägg!
 
Många av er som läser känner nog Anna men för er som inte gör det så ska jag berätta om henne och hur vi träffades å allt, intressant va? ;)
 
 
Det började med att jag och mina två kompisar Bonnie och My anmälde oss till Alleby ridläger sommaren 2011. Även två andra kompisar följde med, Jossan och Elin. När vi väl kommit dit och typ andra dagen så var My mycket med Anna, Sara och Alice. Dom tre bodde i samma stuga och My och Jossan bodde i en annan. I slutet av ridlägret började jag och Bonnie också vara lite med Anna och Sara, dock inte så mycket. Sen i December 2011 någon gång, om jag inte minns fel så var det den 6 december så åkte jag hem till Anna i kungälv. (Kommer inte ihåg om vi varit med varandra innan) Vi hade aaas kul även om det var lite "stelt" i början eftersom vi inte träffats på jätte länge. 
 
 
Vi umgicks mer och kom bara närmare varandra, vilket var as roligt! 
Anna skulle egentligen med till Alleby sommaren 2012 också men blev ändrade planer och det S-Ö-G. Men vi umgicks ändå, sjukt mycket.
 
Våren 2012 var jag på en tävling med min ponny Belinda och vi gick omkull, Belinda skulle ha boxvila och jag var tuvngen att sova i stallet. Jag och Anna hade planerat att hon skulle vara hos mig men jag messa å sa att hon inte kan komma för jag skulle sova i stallet. Hon fick INTE lägga sig ner då benet hade kunnat brytas ifall det hade varit en spricka, såhär såg det ut hos henne: 
Och i stallgången skulle vi bädda upp med täcken och allting för att jag skulle kunna sova där, tyvärr ensam eftersom jag precis sagt till Anna att hon inte kunde komma. Ungefär en halvtimme möttes jag av detta i stallet:
 
Anna, bäst som hon är, kom ändå. Bara för att sova med mig i stallet. Sure, liten sak för vissa men just det att hon kom även om jag sagt att det inte behövs liksom, bara för att jag inte skulle sova ensam. Under dom två nätter vi sov i stallet var jag helt förstörd. Till och med mamma trodde att vi skulle behöva ta bort henne men det var inget hon sa till mig utan hon försökte uppmuntra mig med "det blir bra", precis som alla andra. Trodde egentligen inte på någon, varken min mamma, anna eller min syster. Men bra blev det. Och jag är så tacksam för att Anna var där med mig och stöttade mig även om jag var så ledsen att jag lät väldigt arg och ville inte prata med någon, hon blev inte sur utan accepterade att jag var ledsen man var ändå där liksom. 
 
 
Sommaren kom som sagt & vvi har sjukt många minnen! Sommaren 2013 kommer bli hur bra som helst, vi har planerat en hel del ;)
Anna är iallafall en av mina allra bästavänner och hon är så himla bra, så himla go. Min mamma, pappa och min syster tycker om Anna minst lika mycket som jag gör och det är underbart & ha henne här. Aldrig har jag och Anna bråkat, vilket är väldigt skönt. Tror att det beror på att vi e sjukt lika men samtidigt sjukt olika. Vi har gått igenom mycket likadana saker, inte allt, men mycket. Att hon stöttar mig betyder oerhört mycket och jag hoppas du vet att jag älskar dig Anna <3
 
Bilder från ett muffinsbakande i somras.............
Kul på bussen har vi också haft..........
biffarna själva!

 
Det är även med Anna som jag delar min STORA KÄRLEK till NUTELLA <3
 

 
// Malin
Till Startsidan