tjenare i det UNDERBARA vädret

nehe, nu blev det åska och regn...
HEJHEJ, det var änna längesedan nu! Har hunnit med en pay and jump på KRS. Hoppade då två rundor, 70 och sen debuterade jag 80! Gick hur bra som helst och jag lever fortfarande på den glädjen! Så himla nöjd alltså, filmer kommer nog komma.
Duktiga pållen!
-foto Linnea Antonsson

Har även varit på Kungälvscrusingen med Linnea! Riktigt kul var det, särskilt när vi fick hoppa in i en bil och åka med dom under kvällen! herregud var kul det var, jajamen... tog inte bussen hem till Getskär vid halv tolv och då höll jag på att somna på bussen, haha.
- Ni som inte var där missade något!

såhär gled vi omkring i Kungälv.

Idag var jag även hemma och var sjuk, mådde inte alls bra igår så bestömde mnmig för att vara hemma. Vid fyra åkte jag och mamma ner på secondhanden i Kungälv, fick med mig två sådana där "vågspeglar" och tre riktigt coola tavlor! Kollade även om dom hade fått in skona jag skulle köpt igår och det hade dom, så även ett par palladium! Jag och mamma avr nämligen inne i Stengungsund igår, fick då med mig 3 par shorts och en tröja, precis vad jag behövde!
kärade ner mig i denhär tavlan, sämst bild och blabla, men gillade den ändååååååå.
Till Startsidan