hoppspecialen 18/5

Hoppade Mynta den här gången! Var inte alls förväntasfull ibörjan, men det ändrade sig snabbt! Vi hoppade en väldigt rolig bana som innehöll en oxer med bredden på drygt 1m, en vattenmatta, plank, täcke och kryss. Hon var faktiskt riktigt rolig att hoppa. Dock var hon väldigt stark så använde mig mycket av stanna och backa när hon sprang i från mig, det gav lite resultat.
Mynta har en tendens att springa undan eller vägra men det gick riktigt bra, några fail blev det, lite ser ni på filmen. Men Lotta tyckte att det gick bra och att Mynta hoppade på riktigt bra idag, det tyckte även jag! :)
Här är en film:
palla att ljudet inte kom med............hade ju värsta grymma låten, blööööh. sätt på någon bra låt så blir det kul!
Har nu märkt (lite efter, hehe) eller märkte det på pay&jumpen att jag måste bli bättre på min eftergift. Försökte lite här och det var faktiskt bättre, men inte bra. Ska fortsätta träna på det här och bli grym nu.
Hur tycker ni det ser ut?
Till Startsidan