tjänna!

Hur har ni haft det?
Nej jag är inte tillbaka, ger er bara en liten uppdate på läget. Vet inte när jag kommer tillbaka, design ska fixas först iaf. Men det är lite saker som har hänt nu på senaste som ni ska få reda på. För några dagar sedan så togs älskade Montana bort, det var för hennes bästa och hon har det bra där hon är nu, jag saknar henne jätte mycket och är inte så glad för det men jag vet att hon har det bra och det är det som räknas! - som tur är har jag mina underbara vänner som finns där, ni är dom bästa.<3

Igår åkte också Net till sina nya ägare, tror han kommer få ett jätte bra hem där och utvecklas, kommer självklart sakna den lille skrutten med! Så just nu är jag hästlös, eller ridskolan har jag ju kvar, som tur är. Annars så är väl allt kanon, chillat med kompisar och levt livet. Dock har jag nu dragit på mig ryggont, kom inte ens upp ur sängen i morse.


en av dom sista bilderna, älsklingen<3
sistaridturen.






vi hörs när vi hörs, vem vet när ;)
Till Startsidan