Visste ni att...

...Jag går nästan alltid med raggsockar eller gosiga, varma strumpor till skolan. Fryser så på morgonen så jag tar på mig det och går sen med dom resten av dagen.

...Jag älskar tomater? Jag kan gå och ta en ut kylen istället för chips eller så, det är huuur gått som helst!

...Mina händer alltid är kalla, har ytterst sällan varma händer. Minns inte när odm var varmast senast, samma är det med fötter, dom är också alltid kalla. 

...Jag är beroende av leverpastej. Det godaste som finns är hönekaka med leverpastej och smörgåsgurka på, kärlek till det♥

...När jag är ledsen, sur, arg eller bara ner så lyssnar jag alltid count on me - Bruno Mars. Det är den bästa låten som finns, tröttnar aldrig på den, även om jag lyssnar på den 711 gånger av dagen. texten är så rätt och påminner om världens bästa vän.  Så ni som råkar lägga märke till att jag lyssnar på den väldigt ofta, nu vet ni.

...Att jag är sämst på att plugga? Börjar alltid sista dagen, oavsett om det är stort prov eller glosor.

... Jag är beroende av Gossip Girl? älskar det.

...Älskar min vänner? Hatar när dom mår dåligt - då mår jag dåligt. Det värsta jag vet är att se vänner som gråter, fast jag är väl ingen vidare på att trösta.

... att jag fortfarande håller på med dayviews(bilddagboken)? -> AWP @dv <- there you find me

foto: Linnea Antonsson
Till Startsidan