utveckling

Jag märker stor skillnad på min ridning nu och för några månader sedan. Sedan jag började rida Montana & Bobby och dom två Evelynlektionerna känner jag att jag har utvecklat min ridning. Jag sa till mig själv för ett tag sedan att jag måste skärpa mig och ta tag i min ridning, och vet ni?
-Det har hjälpt!
 
Det var ett bra tag sedan jag kände att jag inte var nöjd över ett ridpass, oftast har jag haft en bra känsla när jag har ridit och känner mig nöjd med mig själv. Det känns så himla skönt att kunna säga och känna det alltså! Nu vet jag ju inte vad andra tycker om min ridning men jag är faktiskt nöjd över mig själv på senaste och står för det.
 
Sen har jag ju mina brister, såsom alla andra men det är bara att träna så blir det bättre och bättre.
 
       

-filmerna i upplagda i ordning, alltså senaste filmen var senaste gånger jag red.-

Hur ser ni på eran utveckling? Brukar ni känna er nöjda efter ett ridpass? Motivera gärna erat svar!
 
Till Startsidan