hoppning Mynta 15/6

Vi hoppade här samma bana som när jag ed Quinto, dock hade vi vatten matte och en trippelbarr istället för räcke och oxer. Lite konsitgt målat men målade lite vägar som vi hoppade och en bana, dock blev det knas och allt kaosade ihop sig men ni fattar nog.


Jag är jätte nöjd över Mynta! Hon hade en bra bjudning mor hindrerna, lyssnade på mig och kämpade på bra! Dock var det lite jobbbigt att få runt henne på en iniminivolt . Jag fick inte riktigt med henne runt så vi fick göra om det några gånger. Hon reagerade inte heller på vattenmattan, dock sprang hon undan en gång på trippelbarren men annars hoppade hon så fint så!
 
I slutet låg tillochmed trippelbarren på 1 meter! Trodde aldrig Mynta skulle hoppade det. Lotta sa att hon inte hade hoppat högre innan och att det var kul att se henne hoppa. Dock så höll jag inte in henne tillräckligt så vi fick inte tillavstampet korreckt vilket ledde till att hon drog med sig en bom. Men jag gillar den där lilla ponnyn minsann!
  


grymmisen!
Till Startsidan