lite om bloggen

Ja, jag vill ha en storblogg, jag vill gärna utvecklas med min skrivning och bloggning, samt inom fotografering.

Men sanningen är nog den att jag egentligen vill blogga med en annan. Jag tycker det är väldigt svårt att hålla bloggen uppe när man är en person och inte riktigt har tiden till det. Och jag tycker det är roligare att ha en blogg tillsammas med någon annan samtidigt som det är skönt att blogga själv också. Så egentligen vill jag nog blogga med en annan.

Helst hade jag velat ha en hästblogg men det är väldigt svårt att ha en hästblogg eftersom jag är i stallet tre dagar i veckan och inte mer. Så isåfall hade jag velat ha en vargad/hästblogg och jag är öppen för förslag om någon skulle vilja skaffa en blogg med mig, men jag vill inte blogga med vem som helst, utan jag har lite små krav. Så man kan väl säga att jag letar efter "den rätte?" haha... Men det stämmer ganska bra, tänkte bara berätta läget lite med.
texten blev lite rörig men ni fattar nog.

foto: Linnea Antonsson.
Till Startsidan