Vad är det med mig?

Flera gånger har jag försökt starta upp den här bloggen, utan vidare resultat. Det har alltid blivit att jag bloggat endast en liten period och sedan tagit en paus igen då tiden inte har räckt till. Vad är det med mig? Hur svårt kan det vara att hålla en liten blogg vid liv i mer än en månad? Det har kommit saker i vägen och  titt som tätt och jag har helt enkelt inte orkat med bloggen. Nu tar vi nya tag!
 
Jag tänker minsann ge den här bloggen ytterliggare ett försök till! Ska försöka hålla igång länge och inte lägga av efter en månad. Svaren på frågestunden ska upp så småningom och bloggen ska fyllas ut med ny header och massa bilder i inläggen. 

Tänkte att det var ena bra start att starta upp bloggen när jag är hemma och är sjuk, blöö.
För er som har missat - jag, den mest blondaste blondinen av dom alla (både i sättet och utseéndet) har tagit steget och blivit brunett! Var hos Malin i helgen och Jessie, Malin och jag fick en spontankick och färgade mitt hår. Är hur nöjd som helst, blev super!
Till Startsidan