shobreee

Anna är i stallet och det är dålig update här idag, right homies?
 
Har ingen aning om vad jag ska skriva direkt men kan väl börja med att ni kan kolla in min as grymma blogg http://nattstad.se/mmalinandersson !
 
Anna är i stallet och rider Bobby just nu tror jag så jag passade på å göra ett inlägg. Hm vad kan man mer skriva.. kan berätta om min dag hahah 
 
Vaknade ju då hemma hos Anna vid halv sju och då bytte vi om och åt frukost, sen åkte vi buss med Johanna och någon mer som jag inte vet vad hon heter till ytterbystation och där väntade Anna med mig i typ 30 sekunder innan hon skulle gå till sin skola (trots att hon inte började än så lämnade hon mig!!!!) så där stod jag ensam i mörkret, okej inte helt ensam för det var massa andra där men ytterby är pundar ställe så fett läskigt :(
 
fick bli en random bild på Johanna och Anna med nutella mackor <3<3<33<<3<3<3
 
Väl på tåget åt jag lite glass och smsade med Anna typ haha, kom typ 1 minut sent till skolan men dom hade börjat 5 minuter tidigare än vad dom skulle göra så inte mitt fel. först skulle vi ha typ 35 minuter lucia sak i gympasalen men jag orkade inte kolla på det så jag satt med datorn utanför, resten av dagen var as seg och sedan när jag kom hem åkte jag till stallet och pussade på min frukt, sen hem och prata med mamma, ska kolla film snart och om typ en timme eller så ringer nog Anna på skype för vi ska prata,hihihihi. 
 
hörs och ses people och kom ihåg att kolla min blogg hela tiden! ;) 
hare gött!
Till Startsidan