Gör ditt liv så som du vill leva det

Skolan idag var riktigt seg, jag var trött som ett as och kunde inte tänka. Hade sedan utvecklingssamtal direkt efter skolan, inga konstigehter där inte så det gick fort. Åkte sedan in till kungälv en snabbis med mamma, fick med mig två bh:ar och en bikiniunderdel. Nu har jag storstädat mitt rum, satt upp en tavla och fixat min stereo - nu kommer det bli hög musik! Tycker dock vääääääldigt synd om min bror eftersom högtalarna sitter på väggen till han, eller nej, det får han leva med. 

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan bara slappa, ska fråga Johan om han vill se en film, eller om han är för upptagen med att spela...

Var även med Linnea i stallet igår och fotade henne och Millan, fick sedan rida Millan medan hon red Ikaros. Hon sprang ifrån mig lite ibland men annars var hon mjuk och fin, särskilt då man får till det på henne! Såg jätte fint ut för Linnea och Ikaros med, ska bli kul att se dom på programridningen på KRS!
URsöta unghästen Jessie, mer bilder kommer :)
Till Startsidan