Påskhoppning 6/4

Hade ju somdagt Degression och jag är jätte nöjd trots nerslaget! Han var mjuk och fin på framridning och var inte alls lika tjaffsig som sist jag red honom. Vi red upp själva också men det funkade finfint det med.

Väl inne på banan så övningshoppadejag hinder 1 och 2, vilket gick kanon. Resten av banan funkade fint med, blev lite fel galopp och obalanserat ibland så det orsakade oss en rivning, men dety var somsagt mitt fel! Han skötte sig kanon.  Kunde inte ha gått bättre än det gick, rytmen var brs, vägarna var nog också okej tror jag, har inte sett mig själv rida än, hehe. blev dock lite strul med ridbyxorna, så det fick bli mina gråa. Byta skor mitt i allt fick vi göra med eftersom linnea hade mina stövlar innan.

Det kommer nog trilla in bilder från ridningen här, men nu får ni några.

fotomodellerna! Daniela har tagit bilden

pappa goes mästerfotograf!

mästerfotograf igen, var tvungen att ljusa upp den som sjutton för att se, men ja. En hoppbild!

Till Startsidan