2011

Minnen från 2011! (sommaren främst)

Ridläger med dom bästa!

Mysiga sommarkvällar Linn älskling!
den här kvällen var urmysig, vi satt vid havet uppe på en klippa vid solnedgången och hade det riktigt bra!♥
Jag har börjat på en ny skola och trivs jätte bra där. Vi har konserter och annnat. Har äve träffat massa nya goa kompisar där!
Jag har träffat Elvira! Som är en av mina allra bästa vänner! Vilka stunder vi har haft, dom glömmer vi aldrig!
Börjat i en ny grupp med dom allra roligaste kompisarna i stallet! Vi är som en familj, vi bråkar, vi surar, vi förlåter!
Jag var på tjörn med Elvira och Moa. Vi red på långritt på Moas isisar vilket menade, barbackagalopper på ängar med högt gräs till benen, trav/tölt/pass på stränder, fika och räsergalopper. Väldigt mys!
Jag fick min kamera!
Vinterstart med Mange! Fick kram + autograf av alla, dessutom kärade jag ner mig i BeatboxMax♥
BJUDER PÅ BILDEN
sov på loftet tillsammans med Jonna och Elvira, det innefattande det här..Dessutom fick vi en gräshoppekompis som klämdes under jonnas sovsäck. R.I.P♥
Katterna kom till världen, har aldrig varit ensam i stallet från dess...
Hade Montana ett tag, innan jag slutade...
klippte lugg, HATAR DET


2011 har varit ätt jättebra år, det jag minns. Här var ett litet sammandrag på lite minnen. Det kommer kanske upp mera.

Nu ska jag duscha, var ute en sväng i stallet med Ida. Släppte ut, fixade och fptade när Ida red Celine. Bilder kommer senare! :)
Till Startsidan